Wednesday, April 14

Flashing the press pass

First press pass
第一个出版社通行证
 


Years later, I found my press pass.  The first one I officially had and thought I lost.  It was a great feeling to see how far I have come.  Starting out as an investigative reporter for the education department, I have crawled myway upwards to fashion editor status.  No easy feat, but I can say that I made it. 

I constantly ask myself what I want next.  I think I know what I want, but I am not exactly sure if I want them for the right reason.  That's okay though, it's normal to be uncertain of the future.  Regardless, I will do everything the same way and open my heart.  I have been feeling grumpy these days, unsure of what to do and what I want, hoping that someone will point the way.  I know the answer though... that no one can help me better than me. 

So it's me against the world.
One day, me & you.

过了很多年后,我找到我的出版社通行证。是我第一个正式的通行证,我还以为已经丢了。看到自己走了多远的感觉真好。从一个教育版调查性报道记者,慢慢做到现在成了时装编辑的位置。不是容易的事,但我可以说我做到了。

我常常问自己我下一个目标是什么。我想我知道,可是我不确定我想要达到那个目标是为了一个正确的原因。不过没关系,对前景不肯定是正常的。不管,我会用自己的方法去做每一件事,还有我会躺开心扉。最近我总是觉得烦躁,不知道要做什么想要什么,一直希望有人会指导我一下。我知道这个问题的答案。。。可以帮我的最佳人选是我自己。

所以现在就是我面对这个世界。
有一天,我跟你。