Thursday, May 20

//ME//


KEEPIN' IT REAL
//TRYING TO REMEMBER THE THINGS THAT MAKE ME ...ME//

//VOLCOM panther tank/ DOC MARTENS/ H&M tulle skirt//

LOCATION/ Byron Bay, AUSTRALIA


保持真实
//试着记起那些让我成为我的事情//

// VOLCOM豹图案吊带衫/ DOC MARTENS / H&M薄纱裙子//

地点/澳洲拜伦湾
 



/ For some odd reason I have come to accept, OPPORTUNITIES flock to me,
giving me CHANCES to expand./
/I like spending every cent I have on PRETTY things./
/I fall in love with every place I travel to with excess NATURE./
/I am a PUSHOVER for people I care about, often working in reverse INTENTIONS./
/I remember every BAD thing you have said about me,
and rarely remember the GOOD./
//MY GOLDEN RULE: IF A MAN CANNOT ROCK A SUIT AND LOOK BANGIN',
THAT'S IT.//


/因为某些我已经接受了的怪原因,机会聚集到我身上,给我机会去扩展。/
/我喜欢把所有钱花在漂亮的东西。/
/我爱上每一个我去过有过剩的大自然的地方。/
/我对着我关心的人会变成一个容易打败的对手,常常都往相反意向。/
/我记得每句你讲过我的坏话,也很少记得好话。/
//我的金科玉律:如果一个男人不能穿上西装,而且看起来很棒,那就是这样了。//
 




/When I am feeling like myself, I laugh UNCONTROLLABLY,
complete with SQUINTY eyes, SORE jaws and DIMPLES./
/I could never be as selfish as I want because I always end up seeing the 'other person'
as an actual PERSON and not a bypassing IDEA./
/If you know me and only see the SERIOUS side of me, that means I don't feel comfy around you,
I am CRAZY when it coming to KOOKY things./


/当我觉得很想自己的时候,我失控地大笑,用斜视的眼睛,疼痛的下颚和酒窝完成。/
/我从不是我希望那么的自私,因为我常常把另外一个人看成一个真实的人而不是一个绕过的理念。/
/如果你认识我和只看到我认真的一面,那代表我在你身边不觉得完全安心,当有奇怪的事情我会变得很疯狂。/



/If I like you, I will make you COOKIES, DRAWINGS and lots of LOVE LETTERS./
/If I really like you, I BLUSH excessively and have problems maintaining EYE-CONTACT ./
/I like HOME-MADE DINNERS, MOVIES IN BED and BORING DATES./
/I am easily SWAYED and INFLUENCED by who I care about./
/So much so, I often forget what I want./
/Above commitment, I want RESPECT & HONESTY./
/Can live without commitment, can't live without knowing that I can't trust in you./
/AND FRANKLY, at this moment,  I DON'T TRUST./


/如果我喜欢你,我会送你手工的书本,曲奇,绘图和很多的情书/
/我不需要晚餐,电影花俏的约会/
/我喜欢自己做晚餐,在床上看电影和无聊的约会。/
/我很容易被我关心的人左右和影响。/
/太多了以至于我常忘记我想要什么。/
/在承诺之上,我要尊重和诚实/
/没有承诺可以生存,但如果不知道我不可以相信你的话,我不能生存。/
/很坦白,这一刻,我不相信。/


*
I will keep working on what makes me, me.

我会继续做那些让我成为我的事情。
but you have to work on being honest.