Friday, May 14

From Down Under

ph. from Blackberry

Blackberry的照片
 

Gold Coast, near-death injury & Byron Bay

黄金海岸,让我差点死掉的损伤和拜伦湾
 

From Australian Fashion Week to fishing in Byron Bay, my brief week in Australia was amazing.  It reminded me a bit of home, a bit of openess and lots of smiles.  Not sure what it was, but people were super nice to me while I was there.  Silly statement to make, yet I received lots of smiles, open gestures and made lots of new friends. 

It felt like a different sort of trip, really relaxed, laid-back and real.  It made me feel like I had to re-evaluate the way I live my life and the certain sort of lifestyle I would like to live.  Most of all, I nearly died in the strong waves of Byron Bay.  I felt like I was drowning and luckily had someone there to save me.  When something like this happens, you become thankful. 

My dear readers, (it's surprising who reads this), thank you for your continuous support and I promise to pick up a new USB reader to share with you the beautiful photos I have brought back with me.


从澳洲时装周到拜伦湾钓鱼,我在澳洲的这个礼拜过得很美妙。有点让我想家,有点公开的姿态和很多的笑脸。不确定那是什么,但我在那边的时候大家都对我非常好。这样说有点傻,但我受到很多的笑容,公开的表示,还交了很多新朋友。

感觉不一样的旅程,非常放松,没有什么压力和真实。这次出门让我觉得自己要重新评估我的生活方式和我想要的生活方式。尤其是我差点被拜伦湾的海浪夺去性命了。我觉得自己溺水了,很幸运地被救起来了。当类似的事情发生了,你就会变得感恩。

我亲爱的读者,(有人看这使我惊奇),谢谢你们一直以来的支持,我答应会去买一个新的通用序列汇流排读卡器,然后跟你们分享我带回来美丽的照片。