Sunday, May 2

Flash me


Exposure:

揭露:
 

I love buying vintage clothes but almost never wear them.
If I can, I would live on a diet of Mozzarella sticks, Hokkaido milk, cornflakes and strawberries.
Currently always craving, chocolate chiffon cake with chocolate frosting.
I have a buying problem, I shop excessively from shoes to notebooks.
I am technologically retarded, but can type 80 words per minute.
I hate that kissy-kissy thing to greet each other, rather shake hands or hug.
I have clicketey joints.
Can not live without perfume, concealer, blush and eye liner.
Hate watching scary movies but have an obsession with scary looking clothes. 
Like the concept of being close yet physically being far.
For every 1 girl friend I have, I have 4 guy friends.
Have an uncanny obsession with hand jewelry, the odder the better.
I like bubble baths, bubble tea and blowing bubbles.
Sometimes, I wish I can remain 3 years old forever.


我爱买全盛时期的衣服但差不多从没穿过它们。
如果可以的话,我会只吃乳酪条,北海道牛奶,玉米片和草莓生存。
最近常想吃涂满巧克力霜的巧克力雪芳蛋糕。
我有购物狂的问题,我买太多东西,从鞋子到笔记本。
我对机器操作一无所知,但可以再一分钟里打80个字。
我讨厌亲吻的打招呼方式,宁愿握手或拥抱。
我的关节会发出咔哒咔哒的声音。
我没有香水,遮瑕膏,腮红和眼线不能生活。
讨厌看恐怖片但对于看起来恐怖的衣服很狂热。
喜欢身在远方可是感觉很亲密的概念。
我男性朋友的数量是女性朋友的四倍。
对手部的饰物有一种奇怪的狂热,越奇怪越好。
我喜欢泡澡,珍珠奶茶和吃泡泡糖。
有时候,我希望自己可以永远都是3岁。





-My RAFW invitation inclusive of my check-in code ( how cool is that?)
-RUSSH with 3-D eyelashes :)
-Weird me, having to plan and slot everything into time schedules...


- 我的RAFW邀请函包含了我的登记号码(很酷吧?)
- RUSSH3-D假眼睫毛:)
-奇怪的我,坚持要用记事本计划和把所有事务分类。。。