Wednesday, June 23

/CURRENT FIXATIONS//



/FLUTTERING DANCING IDEAS IN MY HEAD.../
TRYING TO FIND THE LINE BETWEEN WEARING WHAT I WANT AND WHAT I HAVE TO..../

THINGS I HAVE BEEN LIKING LATELY...

-WEARING MY HAIR IN TANGLY KNOTS
- A LONG LOVE-AFFAIR WITH JAPANESE TOY PENS
-COMPLEX VINTAGE PATTERNS (HINT: MY DADDY'S IMPRESSIVE BALENCIAGA TIE COLLECTION)
-WEARING SEASON-INAPPROPRIATE ITEMS SUCH AS WOOLY THINGS IN SUMMER HEAT
-ODD LOOKING SHOES
-WEARING MY HAIR IN A VENETIAN BRAID

/意念在脑子里飘扬共舞。。。/
试图寻找穿我想穿的和我应该穿的界线。。。/

我最近喜欢的东西。。。

-把头发打成一个一个的结
- 长期爱着日本玩具笔
-复杂的复古图案(提示:我爸爸让我印象深刻一系列BALENCIAGA的领带)
-穿着不适合季节的物品像炎炎夏日穿毛毛的东西
-看起来奇异的鞋子
-把头发编成威尼斯发辫
LOVE NOTE PICTURED WITH MIKIMOTO RING/ KT 'EVIL' KNUCKLE RING

A LOVE NOTE
FOUND IN MY POCKET TODAY/ NO CLUE WHO IT'S FROM

"If ever a truth or love be told,
if ever was cherished of growing old,
if ever was warmed when ever was cold,
it ever's forever then everything's you...
If pure could be written or shivers sung,
or touch could be spoken or looks exhaled.
If tingles and tear could be given through this,
then I'd give you all that in one sweet kiss.
If nothing was all, if ever had been-
if nothing need be but the place nothing's in-
If you were just you- and I- me,
we'd be as happy as any could be...."

WHO ARE YOU?

情书的照片和MIKIMOTO戒指/ KT '邪恶'指节戒指

一封情书
今天在口袋里找到/不知道是谁写的

"如果一个真想或爱被告知,
如果被珍惜到老,
如果冷的时候被温暖,
如果永恒那你就是全部。。。
如果纯洁可以被写出来或颤抖被唱出来,
或触碰可以被告知或神色被呼出来。
如果刺痛和眼泪可以这样被传送,
那我会用一个甜蜜的吻给你以上所有。
如果没有东西是全部,如果曾经是这般-
如果不需要任何东西但在没有东西的地方-
如果你只是你-而我是我,
我们会不能再愉快那般愉快。。。"

你是谁?

*